finanse Chełm, rachunkowość Chełm, obsługa klienta Chełm
- współpraca z brokerem i bankami w zakresie wystawiania gwarancji należytego wykonania, gwarancji zapłaty, zwrotu zaliczki, a także polis ubezpieczeniowych,
- prowadzenie rejestru gwarancji i ubezpieczeń oraz zaangażowania w poszczególnych instytucjach,
- weryfikacja terminów ważności gwarancji oraz innych zabezpieczeń finansowych,
- bieżąca współpraca z bankami i ubezpieczycielami w ramach zawartych umów,
- inne zadania zlecone przez przełożonego z dziedziny finansów.
Wymagania
ukończenie studiów kierunkowych (ekonomia, finanse, rachunkowość), studia podyplomowe w tym zakresie będą dodatkowym atutem
przynajmniej 2 letnie doświadczenie w pracy w dziale finansowym (najchętniej w firmie/firmach z branży Budownictwa Infrastrukturalnego, w firmie ubezpieczeniowej lub w banku),
znajomość zagadnień z zakresu prawa zamówień publicznych będzie dodatkowym atutem,
zaangażowanie w podnoszenie kwalifikacji i zdobywanie nowych doświadczeń
biegle posługiwanie się pakietem MS Office (zwłaszcza Excel) jak i oprogramowaniem komputerowym wykorzystywanym w finansach
samodzielność i umiejętność podejmowania decyzji
systematyczność, rzetelność i odporność na stres
Oferujemy
stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku oraz przejrzyste warunki zatrudnienia
udział w ciekawych i odpowiedzialnych zadaniach
pracę z doświadczonym i zaangażowanym zespołem
Klauzule informacyjne
Aplikuj