praca hr Chełm, praca kadry Chełm, praca obsługa klienta Chełm
- Udział w ustalaniu standardów obsługi HR we wszystkich lokalizacjach naszej firmy
- Administracja kadrowo-płacowa co najmniej jednej ze spółek Grupy .
- Koordynacja wdrożenia PPE
- Udział w przygotowywaniu lub rewizjach wewnętrznych praktyk, regulacji i procedur HR dla całej grupy kapitałowej
- Controlling HR
- Współpraca w przygotowaniu szkoleń wewnętrznych z zakresu HR dla managerów
- Wsparcie w projektach związanych z tzw. „miękkim HR”
Wymagania
min. 10 lat doświadczenia w działach HR, preferowane na różnych stanowiskach związanych z HR
mile widziane doświadczenie związane z payrollem i administracją kadrową oraz obszarem miękkiego HR
doświadczenie w implementacji regulaminów w organizacji
wykształcenie wyższe o profilu związanym z ZZL (preferowane zarządzanie, administracja, ekonomia, prawo)
doskonała znajomość pakietu MS Office
dyspozycyjność i mobilność
Oferujemy
wymarzone odpowiedzialne stanowisko dla osoby szeroko zainteresowanej HR
budowanie swojej fachowości i rozwój poprzez ciekawe zadania i możliwość współtworzenia funkcji HR
prywatną opiekę medyczną, kartę Multisport, ubezpieczenie grupowe i dodatkowe przywileje wynikające z bycia pracownikiem największego dewelopera
Klauzule informacyjne
Aplikuj