praca asystent Chełm, praca organizacja spotkań Chełm, praca obsługa klienta Chełm
- ścisła współpraca z Prezesem Zarządu
- zarządzanie kalendarzem Zarządu
- zarządzanie hierarchią informacji przypływających do przełożonego
- obsługa zagadnień administracyjnych związanych z prowadzeniem biura
- zapewnienie prawidłowego i sprawnego obiegu korespondencji, dokumentów i informacji
- administrowanie korespondencją
- organizowanie wyjazdów służbowych
- organizowanie i wsparcie asystenckie spotkań biznesowych i narad
- reprezentowanie Zarządu przed instytucjami zewnętrznymi w zakresie wypełnienia powierzonych obowiązków
- współpraca z innymi działami w firmie
- dbanie o pozytywny wizerunek Spółki
Wymagania
wykształcenie wyższe
minimum 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
biegła znajomość obsługi pakietu MS Office (szczególnie: Word, Excel)
dobra znajomość języka angielskiego
bardzo dobra organizacja pracy, dokładność, sumienność
umiejętność pracy pod presją czasu
zdolności interpersonalne, w tym umiejętność komunikacji z osobami na różnych szczeblach organizacyjnych
asertywność
nienaganna kultura osobista, umiejętność zachowania dyskrecji i taktu
ładny i czytelny charakter pisma
dyspozycyjność
prawo jazdy kat. B (czynne)
Oferujemy
zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
ciekawą pracę w dużej, stabilnej firmie
szkolenia podnoszące kwalifikacje
atrakcyjny pakiet medyczny
Klauzule informacyjne
Aplikuj