praca recepcja Chełm, praca rejestracja Chełm, praca przychodnia Chełm
Prowadzenie dokumentacji w tym dokumentacji elektronicznej związanej z zakresem wykonywanych obowiązków: kalendarza przyjęć, list oczekujących, rejestracji pacjenta w dniu przyjęcia,
Obsługa telefonów i poczty w tym poczty elektronicznej w zakresie kontaktu z pacjentem,
Pomoc lekarzom pracującym na rzecz poradni we wszelkich czynnościach administracyjno-biurowych.
Wymagania
Otwartej i pozytywnie nastawionej,
O wysokiej kulturze osobistej,
Odpowiedzialnej, z podzielną uwagą i dobrą organizacją,
Ze znajomością obsługi komputera i urządzeń biurowych.
Oferujemy
Praca w godzinach przedpołudniowych,
5 razy w tygodniu po kilka godzin (3-5 dziennie) od poniedziałku do piątku (wolne weekendy).
Klauzule informacyjne
Aplikuj