specjalista Chełm, pracownik biurowy Chełm, sekretarka Chełm
- Administracyjna obsługa pacjentów tj. informacja telefoniczna,
umawianie wizyt, prowadzenie dokumentacji i rozliczeń (wystawianie
faktur, rachunków, fiskalizacja itp.), rejestracja i nadzór nad
zamówieniami; - Prowadzenie spraw administracyjnych dotyczących oddziału;;
- Przygotowywanie raportów i zestawień do centrali firmy.
Wymagania
posiada doskonałe umiejętności organizacji pracy i czasu;
dobrze radzi sobie w sytuacjach stresowych;
lubi pracę z dużym zakresem samodzielności i odpowiedzialności;
z łatwością nawiązuje kontakty;
reprezentuje wysoką kulturę osobistą;
posiada wykształcenie min. średnie;
dobrze zna pakiet MS Office;
komunikuje się w j. angielskim;
Oferujemy
różnorodną pracę w niewielkim ambitnym zespole w rozwijającym się oddziale;
dołączenie do firmy z tradycjami, której kluczowymi wartościami są Pasja, Praca Zespołowa, Fachowość i Wsparcie;
dobrą atmosferę w pracy;
stabilne warunki zatrudnienia, godziny pracy 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku;
wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji wraz z dodatkowymi benefitami (opieka medyczna, karty sportowe);
umowa o pracę.
Klauzule informacyjne
Aplikuj