analityk Chełm, finanse Chełm, obsługa klienta Chełm
analiza, weryfikacja i raportowanie danych finansowych od strony przychodowej i kosztowej,
monitorowanie wykonania budżetu i analiza odchyleń, wyszukiwanie przyczyn odchyleń oraz rekomendowanie rozwiązań,
udział w przygotowywaniu budżetów i prognoz finansowych,
udoskonalanie narzędzi wspomagających codzienną pracę działu i innych osób w firmie,
sporządzanie raportów finansowych dla Zarządu i Menedżerów Spółki.
Wymagania
wykształcenie wyższe o profilu ekonomicznym,
kilkuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku, w firmie produkcyjno-handlowej,
znajomość zagadnień z zakresu rachunkowości zarządczej,
zdolności analityczne,
bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
znajomość systemu SAP,
bardzo dobra znajomość MS Office, szczególnie programu Excel,
zdolności interpersonalne i umiejętność pracy w zespole.
Oferujemy
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
Premie uzależnione od wyników pracy oraz samodzielność w działaniu,
Bogaty pakiet benefitów socjalnych (m.in. rozszerzony pakiet opieki medycznej, ubezpieczenie grupowe, karta sportowa)
Rozwój zawodowy w stabilnej firmie, stale się rozwijającej się.
Klauzule informacyjne
Aplikuj