menager Chełm, logistyk Chełm
- stale rozbudowywać strukturę sprzedażową,
- zarządzać podległym zespołem,
- doradztwo i sprzedaż energii elektrycznej dla klientów z sektora B2B.
- doradztwo w zakresie niższych kosztów związanych z energią elektryczną i dystrybucją energii. ( produkty poboczne )
- realizować poprzez zespół plan sprzedaży w zakresie produktów oferowanych przez ECB Polska,
- odpowiadać za procesy, których celem jest zapewnienie najwyższych standardów obsługi klienta,
- budować pozytywny wizerunek firmy na rynku,
- realnie wpływać na tworzenie i realizację strategii pracy.
Wymagania
minimum 2-letniego doświadczenia w sprzedaży,
doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedażowym, prowadzeniu rekrutacji na stanowiska sprzedażowe i/lub wdrażaniu nowych pracowników,
mile widziane doświadczenie w pracy w branży energetycznej ( sprzedaż - obrót ),
gotowości do konsekwentnego rozbudowania zespołu sprzedażowego,
wysoko rozwiniętych kompetencji interpersonalnych,
zaangażowania i entuzjazmu,
gotowości do podjęcia pracy w oparciu o własną działalność.
Oferujemy
wieloskładnikowy system wynagrodzeń oparty o atrakcyjne prowizje i premie,
udział w profesjonalnych szkoleniach sprzedażowych i produktowych,
pracę w stabilnej firmie cieszącej się dużą rozpoznawalnością i ogromnym zaufaniem klientów,
wsparcie z zakresu rozwoju sieci sprzedaży,
możliwość samodzielnego kształtowania zarobków,
elastyczny czas pracy,
pracę w strukturach sieci sprzedaży, która nieustannie się rozwija,
dobrą atmosferę ! i pozytywną kulturę pracy,
umowę partnerską z jedną z największych firm,
wsparcie merytoryczne i praktyczne ze strony wyspecjalizowanej kadry BACKOFFICE,
dostęp do zaawansowanego systemu CRM - profesjonalny system informatyczny do zarządzania bazą klientów oraz zespołem sprzedaży.
Klauzule informacyjne
Aplikuj