praca administracja Chełm, praca płatności Chełm, praca specjalista Chełm
Wprowadzanie płatności do systemu bankowego bądź przygotowanie ich w innej formie.
Bieżący kontakt z bankami – np. otwieranie rachunków, lokat, wprowadzanie zmian.
Wstępna weryfikacja dokumentów dotyczących płatności.
Inicjowanie procesu weryfikacji i autoryzacji przelewów/poleceń zapłaty zgodnie z wewnętrznymi procedurami.
Monitorowanie poziomu środków pieniężnych na kontach bankowych.
Sprawdzanie wpływów na rachunki oraz generowanie potwierdzeń.
Wyjaśnianie problematycznych wpłat i wypłat.
Przygotowywanie zestawień dla kadry zarządczej.
Wymagania
Minimum roku doświadczenia na podobnym stanowisku.
Wykształcenia minimum średniego.
Bardzo dobrej znajomości MS Excel.
Samodzielności i odpowiedzialności w działaniu.
Umiejętności pracy w zespole oraz pod presją czasu.
Dokładności i sumienności.
Bardzo dobrej organizacji pracy własnej.
Oferujemy
Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
Dogodną lokalizację pracy.
Interesującą pracę w dynamicznym środowisku.
Możliwość wszechstronnego rozwoju zawodowego.
Prywatną opiekę medyczną.
Kartę MultiSport.
#overlay {
position: fixed; /* Sit on top of the page content */
width: 100%; /* Full width (cover the whole page) */
height: 100%; /* Full height (cover the whole page) */
top: 0;
left: 0;
right: 0;
bottom: 0;
background-color: rgba(0,0,0,0.75); /* Black background with opacity */
z-index: 20; /* Specify a stack order in case you're using a different order for other elements */
cursor: pointer; /* Add a pointer on hover */
}