przeprowadzanie procesu działań korygujących w celu zapobiegania powtórzeniu się problemów
analizowanie przyczyn reklamacji i wdrażanie planów mających na celu minimalizowanie tego procesu
usprawnianie procesu kontaktu z klientem poprzez zminimalizowanie czasu reakcji (zarządzanie procesem niezgodności)
Wymagania
wykształcenia wyższego w kierunku jakości
ponad 2 lat doświadczenia na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej
znajomości norm związanych z zarządzaniem jakością (w szczególności normy z zakresu branży motoryzacyjnej)
bardzo dobrej znajomości języka angielskiego
znajomości pakietu MS Office oraz programów statystycznych
Oferujemy
wysokie wynagrodzenie
zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
bogaty pakiet profitów funduszu socjalnego
dofinansowanie do karty MultiSport
pracę w międzynarodowej firmie
możliwość zdobycia cennego doświadczenia z zakresu rozwiązywania konfliktów
#overlay {
position: fixed; /* Sit on top of the page content */
width: 100%; /* Full width (cover the whole page) */
height: 100%; /* Full height (cover the whole page) */
top: 0;
left: 0;
right: 0;
bottom: 0;
background-color: rgba(0,0,0,0.75); /* Black background with opacity */
z-index: 20; /* Specify a stack order in case you're using a different order for other elements */
cursor: pointer; /* Add a pointer on hover */
}